Özel Daviva Ümraniye Diyaliz Merkezi

Anlaşmalı Kurumlar
SGK, TBMM, Akbank, Garanti Bankası, İş Bankası
Sunulan Tedaviler
HEMODİYALİZ, EV HEMODİYALİZİ
Cihaz Sayısı
44

Sorumlu Uzman Hekim

DR. HÜSEYİN ATALAY

Mesul Müdür

DR. İBRAHİM GÖKŞEN ÖZTUNA

Başhemşire

ŞEFİKA NARİN YILDIRIM - +90 533 934 60 58
Adres:

Mehmet Akif Mah. Öztekin Cad. No:20 Ümraniye, İstanbul/Türkiye

Telefon:

+90 216 526 51 44 / 526 51 46

Çalışma Saatleri:

PAZARTESİ-ÇARŞAMBA-CUMA: 06.15-21:15
SALI-PERŞEMBE -CUMARTESİ: 06.15-16:15

E-Posta:
umraniye@daviva.com.tr
Tedavi Sürecinde İstenen Belgeler

Tedavi başvuru sürecinde hastalarımızdan istenecek belgeler; kimlik bilgilerine ilave olarak medikal bilgilendirme için;

1. Kamu kurumlarından alınmış Diyaliz Gereklilik Raporu
2. Diyaliz yönetmeliğince belirlenmiş aylık tahlil bilgileri
3. Diyaliz yönetmeliğince belirlenmiş son 3 ve 6 aylık tahlil bilgileri
4. Seroloji Raporu
5. Takibinin yapıldığı döneme ait EKG ve Telegrafi Raporu
6. Epikriz Raporu

Bilge ve belgelerini paylaşmaları (getirmeleri) durumunda tedavi planlamaları yapılabilmektedir.

Misyon & Vizyon

Misyonumuz

Yüksek performanslı ve odaklanmış ekibimiz ile hastalarımıza adanmışlıkla, küresel olarak yüksek kaliteli renal bakım hizmetleri geliştirerek sunmak ve tüm paydaşlarımız için uzmanlığımız ile değer yaratmak.

 
Vizyonumuz

Yenilikçi çözümler üreten ve hastalar için yüksek klinik standartlarında, verimli, bütünsel bakım sağlayan ve küresel olarak tanınan bir sağlık hizmet sunucusu olmak.

 

Kalite Yönetim Birimi

Klinik Kalite Yönetim Direktörü: Başhemşire Şefika Narin YILDIRIM 

Mesul Müdür: Dr. İbrahim ÖZTUNA

İdari ve Mali İşler Sorumlusu: Sevgi ASLAN

Teknisyen: Ramazan AKDAĞ

Kalite Yönetim Şeması

Organizasyon Şeması