Kalite Yönetimi

Diyaliz Merkezlerimizde
Kalite Yönetimi

Kurumumuz, hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetini ön planda tutarak, nitelikli ve etkili sağlık hizmeti sunmayı amaçlamaktadır. Bu doğrultuda, Türkiye Sağlıkta Kalite Sistemi ilkeleri çerçevesinde hizmet vermekteyiz.

 

Kalite yönetim sürecimiz; Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen Sağlıkta Kalite Standartları denetimleri ve alanında deneyimli kalite ekibimizin gerçekleştirdiği düzenli iç denetimlerle desteklenmektedir. Hedefimiz, ulusal sağlık standartları doğrultusunda sürekli gelişim ve iyileşmeyi sağlamaktır.

Klinik Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları

  • Sağlıkta Kalite Sistemleri Standardı – Diyaliz versiyonu gereğince SKS ile uyumlu çalışmak ve Genel Merkez Kalite Departmanı ile klinik içi çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
  • SKS Diyaliz çerçevesinde yürütülen çalışmaların klinik içerisindeki koordinasyonunu sağlamak.
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
  • Öz değerlendirmeleri yönetmek.
  • İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek.
  • Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek.
  • Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması) yürütmek.
  • SKS Diyaliz çerçevesinde klinik içi doküman yönetimini sağlamak.
  • Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek.

Klinik Kalite Yönetim Birimi