Özel Daviva Ataşehir Diyaliz Merkezi

Anlaşmalı Kurumlar
SGK
Sunulan Tedaviler
HD, HHD, HDF
Cihaz Sayısı
35

Sorumlu Uzman Hekim

UZM. DR. BAHTIŞEN GÜVEN

Mesul Müdür

ÜNSAL ÖZER

Hemşirelik Hizmetleri Sorumlusu

LEMAN NORÇİNLİ
Tedavi Sürecinde İstenen Belgeler

Tedavi başvuru sürecinde hastalarımızdan istenecek belgeler; kimlik bilgilerine ilave olarak medikal bilgilendirme için;


1. Kamu kurumlarından alınmış Diyaliz gereklilik raporu
2. Diyaliz yönetmeliğince belirlenmiş aylık tahlil bilgileri
3. Diyaliz yönetmeliğince belirlenmiş son 3 ve 6 aylık tahlil bilgileri
4. Seroloji raporu
5. Takibinin yapıldığı döneme ait EKG ve Telegrafi Raporu
6. Epikriz raporu


Bilge ve belgelerini paylaşmaları (getirmeleri) durumunda tedavi planlamaları yapılabilmektedir.

Misyon & Vizyon

Misyonumuz

Yüksek performanslı ve odaklanmış ekibimiz ile hastalarımıza adanmışlıkla, küresel olarak yüksek kaliteli renal bakım hizmetleri geliştirerek sunmak ve tüm paydaşlarımız için uzmanlığımız ile değer yaratmak.

 
Vizyonumuz

Yenilikçi çözümler üreten ve hastalar için yüksek klinik standartlarında, verimli, bütünsel bakım sağlayan ve küresel olarak tanınan bir sağlık hizmet sunucusu olmak.

 

Kalite Yönetim Birimi

Klinik Kalite Yönetim Direktörü: Leman Norçinli

Klinik Mesul Müdür: Ünsal Özer

Hemşirelik Hizmetleri Sorumlusu​: Leman Norçinli

Klinik Mali ve Mali İşler Sorumlusu: Şahin Kılıç

Teknisyen: Erol Irmak

Kalite Yönetim Şeması

Organizasyon Şeması

Adres:

Yenisahra Mah. Aydemir Sok.18 Cad. No:4/1, Ataşehir / İstanbul, Türkiye

Telefon:

+90 216 472 41 15 / 472 57 41

Çalışma Saatleri:

PAZARTESİ-ÇARŞAMBA -CUMA: 06:30-21:30
SALI-PERŞEMBE -CUMARTESİ: 06.30-16:30

E-posta:

atasehir.klinik@daviva.com.tr